Alto123

 

Unknown Unknown Author
Title: Matthaeus : Keputusan Goetze Sudah Tepat
Author: Unknown
Rating 5 of 5 Des:
Matthaeus : Keputusan Goetze Sudah Tepat Agen Bola - Eks pemain Bayern Munich Lothar Matthaeus memberikan pujian pada ketentuan Mario ...

Matthaeus : Keputusan Goetze Sudah Tepat


Agen Bola - Eks pemain Bayern Munich Lothar Matthaeus memberikan pujian pada ketentuan Mario Goetze yang bertahan di club Bavaria itu. Baginya itu tambah baik daripada tukar ke Liverpool.




Pindah ke Liverpool jadi pilihan paling gampang utk Goetze menurut Matthaeus. Pasalnya disana dia bakal bersua lagi dengan Juergen Klopp yang disebut eks pelatihnya di Borussia Dortmund.

Menurut Agen Bola Goetze juga tidak bakal kesusahan beroleh tempat di tim inti lantaran dia pastinya di jamin starter. Tak seperti di Bayern saat dimana Goetze mesti berkompetisi dengan adanya banyak pemain bintang.

Namun, Goetze mendadak saja beralih fikiran serta memberi isyarat bertahan di Bayern musim depan, alih-alih tukar ke Liverpool atau club lain. Ketentuan ini juga dipuji Mattaheus, yang menilainya kepindahan Goetze kesana cuma bakal jadi percuma.

" Saya tidak paham benarkah ada tawaran dari Liverpool, " tutur Matthaeus pada Agen Bola.

" Namun mengapa dia mesti berhimpun club yang bahkan juga tak bermain di Liga Champions?, " sambungnya.

" Dia cuma mengambil jalan gampang saja dengan tukar ke Liverpool. Namun pemecahan gampang tidak senantiasa jadi pemecahan pas. "

" Komentar Mario paling akhir telah tunjukkan kalau dia siap memperjuangkan tempatnya. Keadaan keseluruhannya ini telah membuatnya lebih kuat. Saya mengapresiasi keputusannya utk bertahan. Pada akhirnya dia ingin bertahan utk dianya. Sekurang-kurangnya dialah yang memastikan jalan karirnya. " 

About Author

Advertisement

Post a Comment

 
Top